کد خبر: ۳۲۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 21
جمعیت هلال احمر با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و فعال کردن تمامی خطوط تولید در مسیر تولید تجهیزات پزشکی با تمام توان ظاهر می‌شود تا نیاز جامعه را در این حوزه برطرف کند.
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر تداوم روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر از رشد ۱۲ درصدی تولید صافی دیالیز خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به روند بی وقفه تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر گفت: در سه ماه نخست سال جاری، در حدود ۴۲۰ هزار عدد صافی دیالیز تولید شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۱۲ درصدی دارد.

وی افزود: در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر انواع صافی دیالیز از قبیل صافی دیالیز اف ۶، اف ۷، اف ۸، اف ۶۰، اف ۷۰ و اف ۸۰ تولید می‌شود و تلاش می‌شود تا با بهره گیری از دانش روز، بهترین محصولات با بهترین کیفیت ساخته شود.

عسکری ادامه داد: جمعیت هلال احمر با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و فعال کردن تمامی خطوط تولید در مسیر تولید تجهیزات پزشکی با تمام توان ظاهر می‌شود تا نیاز جامعه را در این حوزه برطرف کند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: علاوه بر صافی دیالیز، مدل‌های مختلف کیسه بی کربنات سدیم، محفظه بی کربنات سدیم و محلول دیالیز نیز در مجموعه تدارکات پزشکی تولید می‌شود تا سایر محصولات مورد نیاز بیماران دیالیزی نیز به شکل کامل تأمین شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: