کد خبر: ۳۲۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 19
وقتی جسد مرد میانسال در کنار خیابان پیدا شد، این فرضیه مطرح شد که او به قتل رسیده است اما دوربین مداربسته راز مرگ او را فاش کرد.
شفا آنلاین>سلامت>وقتی جسد مرد میانسال در کنار خیابان پیدا شد، این فرضیه مطرح شد که او به قتل رسیده است اما دوربین مداربسته راز مرگ او را فاش کرد.

 به گزارش شفا آنلاین: چند روز قبل به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد مرد میانسالی کنار خیابانی در پایتخت پیدا شده است.  در چند قدمی او ماشین پرایدی به چشم می‌خورد که 2 در آن باز بود. به‌نظر می‌رسید خودرو متعلق به مرد جان باخته است. از سوی دیگر آثار خون روی سر متوفی دیده می‌شد که فرضیه جنایت را قوت می‌بخشید.

 بررسی‌ها نشان می‌داد که صاحب پراید، مرد جان باخته است و اگرچه شواهد اولیه حکایت از یک جنایت داشت اما بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص کرد که مرگ او یک حادثه بوده است.آنطور که تصاویر نشان می‌داد مرد میانسال، ماشینش را مقابل مغازه‌ای در آن حوالی پارک کرد و از آن پیاده شد. درحالی‌که درها باز بود به سمت مغازه رفت تا چیزی بخرد اما ناگهان حالش بد شد و تعادلش را از دست داد و زمین خورد. با شناسایی هویت مرد جان باخته مشخص شد که او مبتلا به یک بیماری  خاص بوده و همین موجب شده تا حالش بد شود.به این ترتیب با مشخص شدن اسرار مرگ مرد میانسال، پیکر بی‌جان او به پزشکی قانونی انتقال یافت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: