کد خبر: ۳۲۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 15
دکتر شادنوش ،رییس هیات مدیره انجمن تغذیه بالینی ایران:
بدون شک در توجه به اهمیت سلامت برای تمامی آحاد مردم، بیمه ها تنها مسیر ممکن هستند، ضمن اینکه سیاست های دولت نیز براین است که هزینه کرد هرگونه یارانه از مسیر بیمه ها صورت گیرد؛ لذا باید با منابع موجود اولویت ها به درستی انجام شود.

شفا آنلاین :سلامت >تغذیه >رییس هیات مدیره انجمن تغذیه بالینی ایران، بر ضرورت حمایت سازمان های بیمه گر از خدمات مشاوره تغذیه ای تاکید کرد.

به گزارش شفا آنلاین: مهدی شادنوش گفت: امروزه در حلقه سلامت نقش بی بدیل تغذیه بر همگان ثابت شده و می توان تاکید کرد که با یک مشاوره تغذیه مناسب بسیاری از اقدامات درمانی در بیمارستان ها روند بهتری را طی می کند.

رییس هیات مدیره انجمن تغذیه بالینی ایران افزود: متاسفانه در سال های گذشته این مساله مورد توجه سازمان های بیمه گر قرار نگرفته است، البته یکی از دلایل این مساله شاید عدم آگاهی کارشناسان مربوطه از پیشرفت علم تغذیه در سراسر دنیا و به ویژه تاثیرگذاری آن در حوزه درمان است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه بیمه سلامت ایران در حال حاضر به بحث پیشگیری ورود جدی داشته و این مساله را در اولویت قرار داده است، لذا انجمن تغذیه بالینی ایران نیز به دنبال آن است که ضمن گفت و گوهای کارشناسی با مدیران و مسئولان بیمه سلامت ایران دلایل منطقی خود را در جهت توجه بیشتر به خدمات تغذیه ای مطرح کند؛ البته مسئولان این سازمان قول مساعد دادند که اقدامات کارشناسی بیشتری در حوزه تغذیه انجام شود.

شادنوش تاکید کرد: بدون شک در توجه به اهمیت سلامت برای تمامی آحاد مردم، بیمه ها تنها مسیر ممکن هستند، ضمن اینکه سیاست های دولت نیز براین است که هزینه کرد هرگونه یارانه از مسیر بیمه ها صورت گیرد؛ لذا باید با منابع موجود اولویت ها به درستی انجام شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: