کد خبر: ۳۲۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 02
تسهیلات پشتوانه، نسل جدیدی از تسهیلات است که ویپاد آن را به‌صورت کاملا آنلاین، آنی و بدون ضامن و چک و سفته به کاربران خود اعطا می‌کند.

شفا آنلاین>سلامت>ویپاد پس از اعطای چند ‌صد هزار فقره تسهیلات ۱ تا ۱۰ میلیون تومانی پشتوانه، سقف این تسهیلات را تا ۱۵ میلیون تومان افزایش داده است.

به گزارش شفا آنلاین:تسهیلات پشتوانه، نسل جدیدی از تسهیلات است که ویپاد آن را به‌صورت کاملا آنلاین، آنی و بدون ضامن و چک و سفته به کاربران خود اعطا می‌کند.

بازپرداخت ۱ تا ۶ ماهه برای تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی

در‌حالی که برای مبالغ ۱ تا ۱۰ میلیون تومانی تسهیلات پشتوانه امکان بازپرداخت ۱ تا ۴ ماهه فراهم است، ویپاد این مدت را برای تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی تا ۶ ماه افزایش داده است.

دریافت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی

با توجه به فعال شدن پلکانی تسهیلات پشتوانه، کاربرانی که تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی را دریافت و در موعد مقرر تسویه کرده باشند، با مراجعه به «حساب پشتوانه»، می‌توانند نسبت به ثبت درخواست تسهیلات بدون ضامن و وثیقه ۱۵ میلیون تومانی اقدام کنند.

مراحل دریافت تسهیلات بدون ضامن پشتوانه

پس از نصب اپلیکیشن ویپاد، افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی، فرآیند دریافت این تسهیلات شامل مراحل زیر خواهد بود:
۱. مراجعه به صفحه "حساب پشتوانه” در اپلیکیشن ویپاد، انتخاب مبلغ تسهیلات و تایید قرارداد.
۲. پرداخت ۱۰ هزار تومان بابت «اعتبارسنجی» و دریافت گزارش آن که به‌طور معمول حدود یک دقیقه زمان می‌برد.
۳. پرداخت «کارمزد خدمات دیجیتال» که مبلغ آن برای اعتبارهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی، به ترتیب معادل ۱۵، ۳۰، ۴۵، ۶۰، ۷۵، ۹۱، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: