کد خبر: ۳۲۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 02
بارها پیش‌آمده که در حین رانندگی متوجه خودرو یا موتور سیکلت‌ هایی شدیم که با روش‌های خلاقانه، بخشی از پلاک خودرو را دست‌کاری یا مخدوش کرده‌اند.

شفا آنلاین>سلامت>اکثر افراد تصور می‌کنند جریمه پلاک مخدوش و دستکاری‌شده، فقط جریمه نقدی است؛ اما باید بگوییم طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، اگر فردی پلاک خودرو را دست‌کاری کند، ممکن است بین ۶ ماه تا یک سال حبس در انتظارش باشد.

به گزارش شفا آنلاین:بارها پیش‌آمده که در حین رانندگی متوجه خودرو یا موتور سیکلت‌هایی شدیم که با روش‌های خلاقانه، بخشی از پلاک خودرو را دست‌کاری یا مخدوش کرده‌اند.

در خوش‌بینانه‌ترین حالت، این کار بیشتر توسط کسانی انجام می‌شود که باید روزانه بارها وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

متأسفانه در روی بد و واقع‌بینانه‌تر این موضوع، کسانی قرار دارند که علاقه‌ای به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ندارند یا خلاف‌کارانی هستند که رد کردن چراغ‌قرمز و سرعت‌بالا، ساده‌ترین تخلف آن‌ها محسوب می‌شود.

اگر گاهی شیطان در گوشتان زمزمه کرده که به‌جای پرداخت هزینه و خرید طرح ترافیک، کمی پلاک خودرو را دست‌کاری کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. این کار به شما کمک می‌کند به حرف فرشته‌ای که روی شانه سمت راستتان نشسته گوش کنید و خود را از پرداخت جریمه‌های سنگین یا حتی حبس نجات دهید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: