کد خبر: ۳۲۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 13
بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و در دیدار موسوی، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: در دولت مردمی، رویکرد تقویت ارتباطات با همسایگان و گسترش روابط بسیار حائز اهمیت است.

شفا آنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران دانش و تجارب بسیار خوبی دارد که می‌تواند به سایر کشورها انتقال دهد.

به گزارش شفا آنلاین:بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت  جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و در دیدار  موسوی، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: در دولت مردمی، رویکرد تقویت ارتباطات با همسایگان و گسترش روابط بسیار حائز اهمیت است.

وی حفظ و ارتقای شاخص‌های منطقه‌ای سلامت را فقط محدود به تلاش‌های داخلی هر کشور ندانست و بر همکاری‌های مشترک با کشور‌های هم‌مرز و همسایه و تقویت این همکاری‌ها تاکید کرد و گفت: دین و فرهنگ مشترک کشور‌های منطقه ظرفیت مناسبی برای همکاری‌های بین مرزی میان کشور‌های منطقه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان این که نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران دانش و تجارب بسیار خوبی دارد که می‌تواند به سایر کشور‌ها انتقال دهد، ادامه داد: در تلاش هستیم در حوزه سلامت نیز ارتباطات بین کشور‌های منطقه، تقویت شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: