کد خبر: ۳۲۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 07
«حجت الاسلام عبدالحسن خسروپناه»، دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی دربرنامه تلویزیونی جهان آرا گفت: آمار بیانگر آن است که از وقتی فعالیت های اتتظامی و فرهنگی در دستگاه های مختلف انجام شده رشد بی‌حجابی را نداشته ایم.
شفا آنلاین>سلامت>دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی بر این باور است که سیر صعودی بی حجابی‌ها متوقف شده است.

به گزارش شفا آنلاین:«حجت الاسلام عبدالحسن خسروپناه»، دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی دربرنامه تلویزیونی جهان آرا گفت: آمار بیانگر آن است که از وقتی فعالیت های اتتظامی و فرهنگی در دستگاه های مختلف انجام شده رشد بی‌حجابی را نداشته ایم.

وی افزود:البته  اینکه کاهش ‌مطلوبی هم را داشته باشیم شاهد نبوده ایم، چراکه قبل از عید امسال پیش بینی کرده بودند اگر همین  وضعیت ادامه داشته باشد در تابستان با آمار بالایی از بی‌حجابی مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام خسروپناه در ادامه و در پاسخ به این سوال که وضعیت حجاب در خیابان ها به نسبت چند ماه قبل بهتر یا بدتر است، تاکید ‌کرد:وضع کنونی نسبت به اغتشاشات سال گذشته و پیش از آن بدتر است اما معتقدم سیر صعودی بی حجابی  متوقف شده است.

وی تاکید کرد: بنده بعنوان‌ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقدم خوشبختانه هم اکنون اراده لازم در دستگاه های فرهنگی کشور برای انجام اقدامات ایجابی فرهنگی برای حجاب شکل گرفته است اما انجام این مهم در عین حال نیازمند بودجه های کافی است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: