کد خبر: ۳۲۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 07
حمیدرضا نجف پور مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در دیدار با استاندار قم با اشاره به عضویت یک میلیون و ۶۰۰ هزار فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان از سال ۷۴ تا کنون گفت: مهمترین اقدامی که در دولت مردمی در صندوق اتفاق افتاده است برگرداندن صندوق به صاحبان اصلی آن یعنی فرهنگیان عزیز است.

شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: امروز در آخرین گام های محاسبه ارزش مالکانه اعضا هستیم و بزودی سهم هر عضو از صندوق را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش شفا آنلاین:حمیدرضا نجف پور مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در دیدار با استاندار قم با اشاره به عضویت یک میلیون و ۶۰۰ هزار فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان از سال ۷۴ تا کنون گفت: مهمترین اقدامی که در دولت مردمی در صندوق اتفاق افتاده است برگرداندن صندوق به صاحبان اصلی آن یعنی فرهنگیان عزیز است.

وی افزود: ما در اولین قدم بانک سرمایه را که متأسفانه دچار مشکلاتی شده بود با حمایت رئیس جمهور احیا کردیم بخشی از جریمه‌ های تسهیلات بخشیده شد و خط اعتباری جدید اخذ شد و توانستیم مجوز افزایش اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی را دریافت کنیم.

نجف پور با بیان اینکه در سه دهه گذشته ارزش مالکانه اعضا به صورت شفاف مشخص نشده بود گفت: با وجود پیچیدگی و سخت بودن این موضوع ما امروز در آخرین گام‌های محاسبه ارزش مالکانه اعضا هستیم و بزودی سهم هر عضو از صندوق را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: برنامه بعدی ما ارائه خدمات ویژه و اختصاصی گردشگری و ساخت مسکن به فرهنگیان خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: