کد خبر: ۳۲۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 30
در پایان جلسه علنی امروز مجلس، اکثریت نمایندگان پس از استماع نظرات موافقین و مخالفین استیضاح وزیر صمت، با ادامه حضور سیدرضا فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند.

شفا آنلاین>سلامت>سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سمت خود برکنار شد.

به گزارش شفا آنلاین:در پایان جلسه علنی امروز مجلس، اکثریت نمایندگان پس از استماع نظرات موافقین و مخالفین استیضاح وزیر صمت، با ادامه حضور سیدرضا فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند.

وکلای ملت در جلسه رای‌گیری با ۱۶۲ رأی موافق، ۱۰۲ رای مخالف، ۶ رای باطله و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۷۲ رأی مأخوذه، رای اعتماد خود را از وزیر صمت پس گرفتند.

فاطمی امین در سوم شهریور ۱۴۰۰ از مجلس یازدهم رای اعتماد گرفت، اما در دومین سال از حضور خود در وزارت صمت نتوانست رای اعتماد نمایندگان را برای ادامه فعالیت در این وزارتخانه حفظ کند.

جلسه امروز مجلس، دومین جلسه استیضاح فاطمی امین از زمان انتصاب به عنوان وزیر صمت بود. او در دهم آبان ۱۴۰۱ نیز از سوی مجلس استیضاح شد، اما تنها ۸۴ نفر به برکناری او رای موافق دادند و با ۱۸۲ رای، وزیر صمت باقی ماند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: