کد خبر: ۳۲۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 30
پسر جوان که در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش ناکام مانده بود 3 نفر را کشت و سپس به زندگی خود پایان داد.

شفا آنلاین>سلامت>پسر جوان مسلح به کلت کمری که بدنبال شنیدن جواب رد از خانواده دخترمورد علاقه اش به شدت خشمگین شده بود تصمیم به انتقامی خونین گرفت.این جوان معتاد که مادرش را برای انتقام سد راه خود می دید ابتدا وی را درخانه هدف گلوله قرار داد که دراین ماجرا مادرش مجروح شد .این جنایتکار سپس به سوی شوهر خواهرش شلیک کرد و او را از پا درآورد.بعد هم راهی خانه دختر مورد علاقه‌اش شد و پدر و مادر او را کشت.


به گزارش شفا آنلاین: پسر جوان که اهل میمند شهرستان فیروز آباد بود وقتی خود را در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش ناکام دید 3 نفر را کشت و بعد هم به زندگی خودش پایان داد.

در پی وقوع این جنایت که شامگاه جمعه رخ داد تیم جنایی در پی تماس های مردمی از ماجرا مطلع شده و  به محل حادثه رفتند تا درباره چگونگی آن تحقیق کنند.

بررسی‌های تخصصی نشان داد عامل جنایت بعد از زخمی کردن مادرش و کشتن شوهر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفته و پدر و مادر  دختر را نیز به قتل رسانده است. قاتل سپس  با شلیک گلوله ای به زندگی خود نیز پایان داده بود

کارآگاهان همچنین پی بردند قاتل معتاد به مواد مخدر صنعتی بود و در پی مخالفت خانواده در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش دست به این جنایت زد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: