کد خبر: ۳۲۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 29
شهردار منطقه۸ با بیان اینکه این منطقه در هفته سلامت سال گذشته برنامه موفق باشگاه اجتماعی سالمندان را برگزار کرد، ادامه داد: امسال نیز، منطقه۸ تهران به عنوان منطقه پایلوت و دبیرخانه این جشنواره انتخاب شده است.

شفا آنلاین>سلامت>شهردار منطقه ٨ گفت: ارائه خدمات سلامت و پایش سلامت شهروندان کم برخوردار در محلات محروم با مشارکت گروه‌های جهادی انجام مى شود.

به گزارش شفا آنلاین:فاطمه تنهایى گفت: در این جشنواره سالمندان شهر در رقابت‌های فرهنگی هنری با موضوعات مختلف حضور خواهند داشت.

شهردار منطقه۸ با بیان اینکه این منطقه در هفته سلامت سال گذشته برنامه موفق باشگاه اجتماعی سالمندان را برگزار کرد، ادامه داد: امسال نیز، منطقه۸ تهران به عنوان منطقه پایلوت و دبیرخانه این جشنواره انتخاب شده است.

تنهایی با اشاره به چگونگی فراخوان دریافت آثار سالمندان (مرد و زن) ۶۰ سال به بالا در پایتخت ادامه داد: فعالیت این جشنواره از۱۱ اردیبهشت ماه و ابتدای هفته سلامت آغاز می‌شود و شهروندان سالمند تهرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های هنری شعر، نقاشی، خاطره گویی، استندآپ، طراحی، بازیگری، خوشنویسی و هنر‌های تجسمی تا پایان شش ماه نخست سال به خانه‌های سلامت محله خود ارسال کنند. تا پس از تجمیع وداوری در دبیرخانه منطقه ۸ برگزیدگان معرفی کردند.

شهردار منطقه۸ تاریخ اختتامیه این جشنواره را مهر ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و ادامه داد: آثار منتخب پس از ارزیابی نهایی انتخاب و برگزیدگان رشته‌های مختلف در هفته ملی سالمندان و با حضور مدیران ارشد شهری معرفی و تقدیر می‌شوند.

 تنهایی با اشاره به ایام گرامی داشت هفته سلامت سال و شعار «حال خوب زندگی»، هفته ملی سلامت را فرصت ارزشمند برای مشارکت آحاد جامعه نسبت به ترویج سبک زندگی سالم و ارتقاء سلامت شهروندان دانست و گفت: در همین راستا ویژه برنامه‌های متنوعی در این منطقه درحال اجرا است.

شهردار منطقه۸ با اعلام خبر برگزاری ۱۷ عنوان ویژه برنامه سلامت محور در یک هفته گفت: ارائه خدمات سلامت روان، مشاوره فردی و گروهی رایگان درسرا‌های محلات، اجرای میز خدمت در ایستگاه‌های مترو و میادین تره بار منطقه، عیادت از سالمندان و جانبازان مستقر آسایشگاه‌های منطقه، اجرای همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری جهت شهروندان دارای معلولیت بخشی از فعالیت‌های هفته سلامت در منطقه۸ تهران است.

وی در پایان ارائه خدمات سلامت و پایش سلامت شهروندان کم برخور دار در محلات محروم با مشارکت گروه‌های جهادی، اجرای پردیس سیار سلامت و آموزش مهارت‌های رفتاری به کودکان، برگزاری جشن بزرگ هفته سلامت و تقدیر از فعالان سلامت منطقه، اجرای گذر سلامت و پایش سلامت شهروندان در نواحی سه گانه را تعدادی از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در راستای شعار حال خوب زندگی برگزار می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: