کد خبر: ۳۲۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 28
آقای حسین کاظمی طرقی با اعلام اینکه هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد، افزود: از این تعداد ۲۱ هزار خودرو تحویل مشتریان شد و به دلیل کمبود ناوگان حمل خودرو امکان ارسال ۴ هزار خودرو به نمایندگی‌ها فراهم نشد.
شفا آنلاین>سلامت>معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: هفته گذشته ۲۱ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل داده شد.

به گزارش شفا آنلاین:آقای حسین کاظمی طرقی با اعلام اینکه هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد، افزود: از این تعداد ۲۱ هزار خودرو تحویل مشتریان شد و به دلیل کمبود ناوگان حمل خودرو امکان ارسال ۴ هزار خودرو به نمایندگی‌ها فراهم نشد.

­معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: با افزایش تیراژ تولید محصولات در گروه سایپا و همکاری پلیس راهور فراجا، تخصیص و تحویل خودرو به مشتریان سرعت گرفته است.

وی گفت: با ادامه روند افزایش تولید در هفته پیش رو نیز تخصیص و تحویل بیش از ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان برنامه ریزی شده است.

کاظمی طرقی اضافه کرد: با توجه به محدودیت ناوگان حمل خودرو به شهرستان‌ها مشتریان که خودرو آن‌ها تخصیص و پلاک گذاری شده است می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها و یا سایت اینترنتی درخواست تحویل حضوری، خودرو خود را ثبت تا با هماهنگی نسبت به مراجعه و تحویل خودرو از گروه سایپا اقدام نمایند.

وی افزود: در صورت تحویل حضوری، مشتریان از دو هفته بیمه بدنه رایگان و همچنین دریافت هزینه سفر به میزان هزینه حمل خودرو بهره‌مند خواهند شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: