کد خبر: ۳۲۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 21
دستگاه کمک حرکتی معلولان از نمونه خارجی الگوبرداری شده است و نمونه خارجی آن در حدود ده هزار دلار است اما قیمت دستگاه تولید شده در کشور ۳۲ میلیون تومان است که سبب صرفه جویی ارزی شده و قیمت آن یک دهم مشابه نوع خارجی است.

شفا آنلاین>سلامت>مدیر یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه کمک حرکتی معلولان هوشمند است و قابلیت های بیشتری نسبت به مدل خارجی دارد.

به گزارش شفا آنلاین:علی سیری مدیر یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه کمک حرکتی معلولان از نمونه خارجی الگوبرداری شده است و نمونه خارجی آن در حدود ده هزار دلار است اما قیمت دستگاه تولید شده در کشور   ۳۲ میلیون تومان است که  سبب صرفه جویی ارزی شده و   قیمت آن یک دهم مشابه نوع خارجی است.

به گفته وی دستگاه کمک حرکتی معلولان هوشمند است  و قابلیت های بیشتری نسبت به مدل خارجی دارد. این دستگاه از قابلیت تا شدگی برخوردار بوده و به راحتی قابل حمل خواهد بود.

او اضافه کرد: این دستگاه از قابلیت های دیگری مانند بلند کردن فرد معلول از روی زمین جهت گذاشتن آن بر روی تخت یا ویلچر برخوردار است. دستگاه کمک حرکتی از آلیاژ مقاوم و سبک و در برابر رطوبت ساخته شده  است.

او بیان کرد: دستگاه کمک حرکتی معلولان این قابلیت را دارد که کمک سالمندان کرده و  این کارایی را داشته تا آن ها را به انجام امور مختلف زندگی   از جمله  رفتن به سرویس بهداشتی را خواهد داشت.

او گفت: این دستگاه تولید شده  دارای اپلیکیشن بوده و با تلفن همراه قابلیت کار را دارد و می تواند میزان وزن برای راه رفتن افراد معلول و ناتوان را تنظیم کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: