کد خبر: ۳۲۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - 2023April 20
مرکز ملی آمار سلامت (NCHS) در سال 2018 در مورد مصرف فست فود در بین بزرگسالان ایالات متحده از 2013-2016 اعلام کرد: "فست فود بخشی از رژیم غذایی آمریکایی است و با مصرف کالری بالا و کیفیت رژیم غذایی ضعیف همراه است.

شفا آنلاین>سلامت>مگینیس سه وعده غذای مک دونالد و یک میان وعده در روز می خورد. او وعده های غذایی خود را به اندازه نصف می کند تا کاهش وزن خود را افزایش دهد.

به گزارش شفا آنلاین:مرکز ملی آمار سلامت (NCHS) در سال 2018 در مورد مصرف فست فود در بین بزرگسالان ایالات متحده از 2013-2016 اعلام کرد: "فست فود بخشی از رژیم غذایی آمریکایی است و با مصرف کالری بالا و کیفیت رژیم غذایی ضعیف همراه است. حال پرسش اینجاست که اگر این نوع رژیم غذایی بسیار ناسالم است، چرا مگنیس موفق به کاهش وزن شده است؟کارشناسان دلیل کاهش وزن او و اینکه چرا رژیم آل مک دونالد را غذایی پر از وعده های غذایی که بدن شما را خوشحال می کند، نمی دانند.

نواندیش: پروسه کاهش وزن کوین مگنیس در فوریه آغاز شد. این مرد 57 ساله اهل تنسی روند کار را در تیک تاک به اشتراک گذاشت، روند و روشی که به نظر هم غیرمنتظره می رسید.

به گزارش زهرا حسین زاده از سرویس سلامت نواندیش، هلث لاین در مورد روش غیرمعمول یک آمریکایی برای کاهش وزن نوشت: کوین مگینیس در اولین ویدیوی تیک تاک خود به دنبال کنندگانش گفت: می دانم که برخی از شما فکر می کنید ممکن است دیوانه وار باشد، اما من تا 100 روز آینده چیزی جز مک دونالد نمی خورم.

 

با این حال، برنامه غذایی او برخلاف توصیه های تغذیه ای استاندارد است.

مرکز ملی آمار سلامت (NCHS) در سال 2018 در مورد مصرف فست فود در بین بزرگسالان ایالات متحده از 2013-2016 اعلام کرد: فست فود بخشی از رژیم غذایی آمریکایی است و با مصرف کالری بالا و کیفیت رژیم غذایی ضعیف همراه است.

حال پرسش اینجاست که اگر این نوع رژیم غذایی بسیار ناسالم است، چرا مگنیس موفق به کاهش وزن شده است؟

کارشناسان دلیل کاهش وزن او و اینکه چرا رژیم آل مک دونالد را غذایی پر از وعده های غذایی که بدن شما را خوشحال می کند، نمی دانند.

مگینیس سه وعده غذای مک دونالد و یک میان وعده در روز می خورد. او وعده های غذایی خود را به اندازه نصف می کند تا کاهش وزن خود را افزایش دهد.

بنابراین، اگر او یک همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده داشته باشد، نیمی از هر کدام را می خورد و نیمی دیگر را برای یک وعده غذایی دیگر ذخیره می کند. در ویدئویی در 21 فوریه که برنامه خود را اعلام کرد، مگینیس گفت که می‌خواهد به مردم نشان دهد که مهم نیست چه می‌خورید، بلکه مهم این است که چقدر می‌خورید. جالب اینکه او همراه با غذا نوشابه و آب هم می نوشد.

 

یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که مصرف نوشابه بدون توجه به سطح فعالیت بدنی با افزایش وزن مرتبط است. کارشناسان می گویند که کمبود کالری ترازو را به نفع مگنیس پایین می آورد.

دکتر چارلی سلتزر، پزشک فیلادلفیایی که دارای گواهینامه پزشکی چاقی و داخلی است، می‌گوید: این رویکرد برای او مفید است، زیرا او می‌تواند دائماً در حالت کمبود کالری باقی بماند. اگر کالری کمتری نسبت به کالری که می‌سوزانید دریافت کنید دیگر مهم نیست که چه چیزی می‌خورید، طبیعتا در این شرایط وزن کم می‌کنید.

این روشی تازه نیست، اما موفقیت آن می تواند برخی را تهییج کند تا روشی مشابه به کار بگیرند، با این حال پزشکان هشدار می دهند که همه چیز کاهش وزن نیست، فست فود و غذاهای نه چندان مفید طبعات بسیاری برای روده و کبد و دیگر نقاط بدن دارد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: