کد خبر: ۳۲۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - 2023March 27
محصول استارت‌آپ مجارستانی "آلفا فمتک" برای کاهش درد پریود برای نخستین بار در اواخر امسال در بریتانیا و اتحادیه اروپا در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.
شفاآنلاین>سلامت>محصول استارت‌آپ مجارستانی "آلفا فمتک" برای کاهش درد پریود برای نخستین بار در اواخر امسال در بریتانیا و اتحادیه اروپا در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

به گزارش شفاآنلاین:این محصول با نام "آرتمیس" که مانند یک لباس پوشیده می‌شود از طریق پنل‌های حرارتی داخلی و ده‌ها پد ژله‌ای برای تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست کار می‌کند.

برای تغذیه آرتمیس، کاربر باید یک بسته باتری کوچک و دستگاه تنس (TENS) را به آن متصل کند. سپس به‌ صورت بی‌سیم توسط بلوتوث به اپلیکیشنی در موبایل کاربر متصل می‌شود که برای تنظیم میزان گرما و برق استفاده می‌شود.

یکی از زنانی که در قالب یک آزمایش از این ابزار استفاده کرده، گفت که وقتی این لباس را می‌پوشید، دوره‌های قاعدگی‌اش تجربه‌ای کاملا متفاوت و بدون درد بود. جنس این لباس و پوشیدن آن هم راحت بود.

بنیان‌گذاران استارت‌آپ سازنده این محصول گفته‌اند که تمایل دارند این محصول ۲۲۰ یورویی به جای یک ابزار پزشکی، بیشتر به عنوان یک کالای فشن به نظر برسد/BBC.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: