کد خبر: ۳۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 25
شفاآنلاین- بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از اول شهریور ماه جاری در قالب طرح طلایه داران سلامت ، ویزیت و مشاوره رایگان پزشکی و توانبخشی را به مدت یک ماه در مناطق محروم استان تهران شروع کرده است.
به گزارش شفا آنلاین،«نادره نادرجاه» مسوول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: بسیج جامعه پزشکی دانشگاه ، این طرح را با همکاری مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی روانپزشکی رازی، تا آغاز هفته دفاع مقدس (31 شهریورماه) به صورت یک روز در هفته ، در سایر مناطق محروم استان تهران نیز اجرا خواهد کرد.

وی افزود: دراین طرح تیم درمانی پزشکی و توانبخشی شامل پزشک ، روانشناس، مشاوره کودک ، خانواده ، گفتاردرمان و پرستار ، اقدام به مشاوره های کودک و بزرگسال و انجام آزمایش های تشخیصی اولیه جهت ارزیابی مشکلات گفتاری، شناختی، مشکل افت تحصیلی ، بیش فعالی و عدم توجه و تمرکز می کند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح در صورت نیاز افراد به مشاوره های تخصصی، از طریق سیستم ارجاع ، به کلینیک ها و مراکز درمانی دانشگاهی ارجاع داده می شوند.

نادرجاه همچنین ، مشاوره های پزشکی و سنجش فشارخون ، قندخون و BMI را از دیگر خدمات طرح طلایه داران سلامت معرفی کرد که توسط تیم درمانی پزشکی به اهالی مناطق محروم ارایه می شود.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: