کد خبر: ۳۲۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - 2023March 09
آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نیز با ترافیک سنگین همراه است.
شفاآنلاین>سلامت>کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد و گفت: محور چالوس علاوه بر بارش باران با بارش برف نیز همراه است.

به گزارش شفاآنلاین:امیر معصومی با بیان اینکه تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است، اظهار داشت: در محور چالوس بارش برف و باران پیش بینی شده است و محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران هستند.
 
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین گزارش شده است، تصریح کرد: آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نیز با ترافیک سنگین همراه است.

معصومی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها نیز خاطر نشان کرد: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، البرز و مازندران بارش برف و باران گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، قم، تهران، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گفته معصومی محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محور مسدود شریانی را ریگان - ایرانشهر و محورهای مسدود غیر شریانی را خوانسار - بوئین و کوهرنگ - مسجد سلیمان (گردنه های چری ، تاراز و شاه منصوری) اعلام کرد.

وی افزود: محورهای دارای انسداد فصلی هم لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، جدید هشتگرد - طالقان، گنجنامه - تویسرکان و پونل - خلخال گزارش شده اند.

همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع باقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 524 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۶ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: