کد خبر: ۳۲۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - 2023February 26
معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از کشف بیش از چهار هزار قلم داروی قاچاق از یک انبار غیرمجاز در شمال تهران خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی داروی حیاتی مورد نیاز بیماران خاص و سرطانی از سوی فردی در محله قلهک تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاین:وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که متهم داروهای کمیاب و حیاتی را از شبکه توزیع خارج و به قیمت‌های گزاف به فروش رسانده است، گفت: داروهای دپو شده از سوی این فرد در شرایط نامناسبی نگه‌داری شده و در اختیار دلالان دارو قرار گرفته بود.

مرادی با بیان اینکه محل دپو داروهای قاچاق و تقلبی در انبار یک واحد مسکونی قرار داشت، گفت:‌ پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو دانشگاه شهید بهشتی از انبار داروها بازرسی شد که در جریان آن تعداد قابل توجهی داروهای کمیاب شیمی درمانی بیماران خاص به علاوه تعداد ۳۹۲۱ داروی قاچاق و تقلبی و تاریخ مصرف گذشته کشف و توقیف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش داروهای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا متهم اصلی پرونده نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: