کد خبر: ۳۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 24
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
شفاآنلاین-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم باید باور کنند که پزشکان و جامعه پزشکی کشور به صورت کامل در خدمت آنها هستند.
به گزارش شفاآنلاین،ˈسیدحسن قاضی زاده هاشمیˈ شامگاه شنبه درآیین بزرگداشت روز پزشک که در تالار بزرگ کشور برگزارشد،گفت:سلامت یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت و سایر دستگاه های همراه این وزارتخانه است که در صددیم تا بتوانیم سروسامانی به این حوزه ببخشیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد:ما در تحقق این مهم با مشکلات زیادی روبرو هستیم و این مشکلات زمانی حل و مرتفع خواهند شد که جامعه دریابد، مشکلاتش کانون فکر و اندیشه ماست و اعتلا و سلامت مردم از دغدغه های این وزارتخانه و جامعه پزشکی کشور است.

وی افزود: مردم باید باور کنند که پزشکان و جامعه پزشکی برای سلامت و زنده ماندن آنان، تلاش وسلامت و نجات آنها برای پزشکان بسیار مهم است.

قاضی زاده هاشمی توضیح داد: اگر می خواهید مردم به شما اعتماد داشته باشند، بایستی جامعه پزشکی و نظام پزشکی کشور، رفتاری متفاوت داشته باشند و کانون نگاهشان، مردم، درد و رنج آنها و اشکهایشان باشد.

در آیین بزرگداشت روز پزشک و زادروز حکیم ابوعلی سینا، علاوه بر وزیر بهداشت، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، علیرضا زالی رییس سازمان نظام پزشکی و شماری از پیشکسوتان پزشکی کشور حضور داشتند.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: