کد خبر: ۳۲۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - 2023February 15
هواشناسی تهران اعلام کرد که امشب و فردا شب کاهش دما و تا روز شنبه ماندگاری نسبی هوای سرد مورد انتظار است.

شفاآنلاین :جامعه >هواشناسی >اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای وضعیت هوای ۱۸ شهر این استان را در تعطیلات پیش رو اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین براساس اعلام هواشناسی استان تهران، امشب در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک و احتمال سقوط بهمن پیش بینی می‌شود. از امشب تا صبح فردا با سکون نسبی جو، در مناطق پرتردد شهری افزایش موقتی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعد از ظهر پنجشنبه تا صبح جمعه به ویژه در بخش‌های جنوبی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش پراکنده و کولاک برف، احتمال سقوط بهمن پیش بینی می‌شود. در روزهای شنبه و یکشنبه با پایداری نسبی جو، آسمان صاف تا قسمتی ابری در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی رقیق و در بعضی ساعات با وزش باد ملایم خواهد بود.

هواشناسی تهران همچنین اعلام کرده است که امشب و فردا شب کاهش دما و تا روز شنبه ماندگاری نسبی هوای سرد مورد انتظار است.

دمای هوا فردا در شهر تهران بین ۸ تا منفی ۳ درجه، آبعلی بین منفی ۳ تا منفی ۱۱، اسلامشهر بین ۸ تا منفی یک، بهارستان بین ۸ تا منفی یک، پاکدشت بین ۱۰ تا صفر، پردیس بین ۳ تا منفی ۸، پیشوا بین ۱۰ تا صفر، دماوند بین ۳ تا منفی ۱۰، رباط کریم بین ۸ تا منفی یک، ری بین ۹ تا منفی ۲، شمیرانات بین ۳ تا منفی ۷، شهریار بین ۷ تا منفی یک، فیروزکوه بین یک تا منفی ۱۴، قدس بین ۷ تا منفی یک، قرچک بین ۱۰ تا صفر، لواسان بین یک تا منفی ۹، ملارد بین ۷ تا منفی یک و ورامین بین ۱۰ تا صفر درجه سانتی گراد خواهد بود. 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: