کد خبر: ۳۱۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023January 28
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام از مسمومیت 4 دانش آموز با گاز مونوکسیدکربن در یکی از مدارس شهرستان خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>علی لطفی ظهر امروز اظهار کرد: طی تماس با اورژانس و به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یکی از  مدارس شهرستان، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش شفاآنلاین:رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام افزود: دانش آموزان با علائم سر درد و گیجه، حالت تهوع و... برای ارائه خدمت درمانی  به مرکز آموزشی درمانی  بیمارستان سجادیه انتقال یافتند.

مدیرآموزش و پرورش تربت‌جام با اشاره بروز حادثه گفت: صبح امروز در مدرسه روستای موسی آباد با توجه خراب بودن پکیج رادیاتورها به علت یخ‌زدگی از هیترگازی استفاده شده‌است که به علت وزش باد در منطقه مونوکسیدکربن به داخل سالن برگشت می خورده که براثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن ۴ دانش آموز و یک معلم دچار مسمومیت مختصری شدند که در اسرع وقت با تلاش اورژانس به بیمارستان سجادیه منتقل و بستری شدند.

حجت الاسلام دامن پاک با قدردانی از زحمات کادر درمان ‌افزود: با تلاش کادر درمان بیمارستان سجادیه حال عمومی دانش آموزان و دبیر هم اکنون مساعد و مطلوب است و‌ مشکلی وجود ندارد و دانش آموزان و دبیر درحال ترخیص از بیمارستان هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: