کد خبر: ۳۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 23
ازسوی امام جمعه اصفهان صورت گرفت:
شفاآنلاین- امام جمعه موقت اصفهان با تبریک اول شهریور به عنوان روز پزشک گفت: اخذ زیر میزی توسط پزشکان ظلم به بیماران است.

به گزارش شفاآنلاین، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در آیین اسلام طبیب و روحانی نباید برای طبابت و گفتن احکام دینی از مردم دستمزد دریافت کنند.

وی با تاکید بر این نکته که طبیبان و روحانیان هم مانند دیگر اقشار برای گذارندن زندگی به درآمد احتیاج دارند، خاطر نشان کرد: متاسفانه در برخی موارد دیده شده که پزشکان به مردم در دریافت هزینه طبابت خود ظلم می کنند.

وی همچنین با توجه به فرا رسیدن هفته دولت،گفت: دولتمردان به یاد داشته باشند که برای رسیدن این افراد به این جایگاه بسیاری از جوانان وطن به شهادت رسیده اند.

میردامادی طرفداری های باندی و قبیله ای را عاملی برای فراموش کردن این حقیقت دانست و گفت: فراموش کردن این که ما مدیون خون شهداییم خطایی نابخشودنی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به پیش رو بودن روز کارمند اظهار کرد: کارمندان به یاد داشته باشند که حقوق آنان از جیب مردم این مملکت تامین می شود.

میردامادی با انتقاد از رفتار برخی کارمندان ادارات با ارباب رجوع گفت: برخی از کارمندان برای انجام کار مردم رشوه می گیرند.

ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: