کد خبر: ۳۱۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۳ دی ۱۴۰۱ - 2023January 03
کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان پردیس گفت: بیشترین میزان کودک آزاری از سوی والدین صورت می گیرد که دلایل آن هم به مواردی از جمله اعتیاد، مشکلات اقتصادی، فقر فرهنگی و ناآگاهی والدین از برخوردهای صحیح با کودکان بر می‌گردد.
شفاآنلاین>سلامت>الهام تکلو در مورد کودک آزاری و اهمیت آن افزود: کودک آزاری یکی از آسیبهای اجتماعی تاثیرگذار بر روح و روان افراد است که باید بررسی و برنامه ریزی مناست برای پیشگیری یا رفع و کاهش آن در جامعه مدرن امروزی صورت گیرد.

به گزارش شفاآنلاین:وی اظهار داشت: شایع ترین کودک آزاری در جامعه غفلت و سهل انگاری خانواده هاست و این مسئله مربوط به طبقه خاصی نمی شود، فقر فرهنگی به اندازه فقر اقتصادی می تواند در آن خطر آفرین باشد. به نحوی که مساله کودک آزاری در بین افراد تحصیلکرده و با بضاعت مالی خوب هم دیده می شود.

تکلو یادآور شد: اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳ و کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی به صورت حضوری و غیر حضوری پاسخگویی افراد در این خصوص هستند که کارشناسان مجرب و متخصص در اورژانس اجتماعی با طی دوره های مختلف مداخله در بحران آماده خدمت رسانی به شهروندان در زمینه هر گونه آسیب اجتماعی هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: