کد خبر: ۳۱۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۰ دی ۱۴۰۱ - 2022December 31
یک پزشک در بریتانیا به اشتباه به جای پیام تبریک کریسمس پیامی اشتباه حاوی متن«شما مبتلا به سرطان ریه تهاجمی هستید» برای همه ۸۰۰۰ بیمار خود ارسال کرد
شفاآنلاین>سلامت>یکی از بیماران این کلینیک در حالی که مشغول تماشای فیلم‌‌های مربوط به بابانوئل در شب کریسمس بود، پیامی از پزشک خود دریافت کرد که در آن نوشته بود او مبتلا به «سرطان ریه بدخیم» است. این بیمار که در شوک دریافت همچین پیامی از پزشکش بود، پس از چند دقیقه پیام را به مادرش نشان داد و متوجه شد مادرش هم از همان شماره که مربوط به خدمات بهداشت ملی انگلیس (NHS) است پیام مشابهی دریافت کرده است. پیگیری این خانواده نشان داد که آن‌ها تنها کسانی نیستند که همچین پیامی دریافت کرده‌اند و گمان کردند که این یک شوخی بی‌مورد و بی‌مزه است.

به گزارش شفاآنلایناما پس از حدود ۲۰ دقیقه بعد از پیام اول، از همان شماره مربوط به NHS پیام دومی حاوی عذرخواهی با این متن منتشر شد: «لطفا عذرخواهی صمیمانه ما را بابت پیامک قبلی ارسال شده بپذیرید. این به اشتباه ارسال شده است. پیامی که شما باید می‌خواندید این بود. ما کریسمس بسیار مبارکی را برای شما آرزو می کنیم. سال نو مبارک»

پیام اشتباه یک کلینیک به ۸۰۰۰ بیمار آن‌ها را به مرز سکته رساند

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: