کد خبر: ۳۱۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022December 15
بدنبال تیراندازی،مردی به نام پرویز بامری که از معتمدان و ریش سفیدان شهرستان دلگان بود مجروح شده بود که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) دلگان انتقال یافت که متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

شفاآنلاین -جامعه >انتظامی >فرمانده انتظامی شهرستان دلگان دراستان سیستان و بلوچستان از قتل یک ریش سفید این شهرستان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ،سرهنگ خبازی  دراین باره گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت یک دستگاه خودرو تویوتا در ورودی شهرستان دلگان، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند. ماموران وتیم تحقیق درنخستین بررسی ها دریافتند افراد مسلح نقابدار سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ در ورودی شهر اقدام به تیراندازی به سمت خودروی تویوتا هایلوکس کرده و سرنشین خودرو- پرویز بامری-را هدف قرارداده و از صحنه متواری شده اند.
  خبازی تصریح کرد:بدنبال تیراندازی،مردی به نام پرویز بامری که از معتمدان و ریش سفیدان شهرستان دلگان بود مجروح شده بود که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) دلگان انتقال یافت که متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: از همان لحظات ابتدایی این حادثه تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان این قتل تشکیل و پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
United Kingdom
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
0
سلام فرمانده انتظامی دلگان شمارا به خدا ایست بازرسی بزن ورودی های شهر دلگان جادی دلگان سردار پرویز بامری یک از آدم های خوب دلگان بود اون آدم های که ای کار کردند یک ماه بگیرید✓
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: