کد خبر: ۳۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - 2022December 12
بیش از ۱۶ هزار مورد آزار و اذیت جنسی بیماران در بیمارستان‌های انگلیس از سال ۲۰۱۷ ثبت شده است.
شفاآنلاین>سلامت>داده‌های تازه نشان می‌دهد از سال ۲۰۱۷ تاکنون، ۱۶۰۸۲ مورد آزار جنسی علیه پزشکان، پرستاران، بیماران و بهیاران در انگلیس گزارش شده است.
در هر هفته معمولا شش مورد آزار جنسی توسط کارکنان خدمات سلامت ملی انگلیس موسوم به ان اچ اس، به یک بیمار یا همکارشان گزارش می‌شود
 به گزارش شفاآنلاین:بر اساس داده‌های جدید به‌ دست‌ آمده، نزدیک به یک پنجم تراست‌های انگلیس از سال ۲۰۱۷ افزایش گزارش‌های مربوط به آزار جنسی را ثبت کرده‌اند، این در حالی است که بر اساس داده‌های تازه به‌ دست‌ آمده، میلیون‌ها دلار توسط خدمات سلامت ملی انگلیس برای رسیدگی به شکایات حقوقی مربوط به سوء استفاده جنسی در همان دوره زمانی هزینه شده است.
استیو بارکلی، وزیر بهداشت انگلیس، یافته‌ها را «نگران‌کننده» توصیف کرد و از رهبران ان اچ اس خواست تا «اقدامی قوی در پاسخ به چنین حوادثی در سازمان خود انجام دهند.»
مؤسسه خیریه آموزش برای ایمنی بیمار که به بهبود تجربیات بیماران اختصاص دارد، گفت که افشاگری‌های «عمیقاً نگران کننده» تلگراف نشان دهنده سوء استفاده از «عدم توازن قابل توجه قدرت» است که بین بیماران آسیب پذیر و ارائه دهندگان مراقبت از آن‌ها وجود دارد.
هلن هیوز، مدیر اجرایی این موسسه، گفت: «متخصصان مراقبت‌های بهداشتی باید قدرتی را که بر بیماران دارند، تشخیص دهند.»
او گفت همانطور که ان اچ اس جنبش "من هم" را راه اندازی کرده است، تلگراف نیز می‌تواند فاش کند که ۱۶۰۸۲ گزارش آزار جنسی علیه پزشکان، پرستاران، بیماران و کارکنان کمکی در طول پنج سال گذشته - معادل ۸.۸ مورد در روز – صورت گرفته است.
داده‌هایی که از طریق قانون آزادی اطلاعات به دست آمده است، به ۹۸ مورد از ۱۸۴ تراست در انگلیس اختصاص دارد و بنابر این احتمالاً مقیاس آزار جنسی گزارش شده در ان اچ اس کمتر از واقع تخمین زده شده است.
تجزیه و تحلیل بیشتر داده‌ها نشان می‌دهد که حداقل ۸۰۷ کارمند به آزار و اذیت جنسی یک همکار یا بیمار در ۹۸ تراست بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ متهم شده اند، در حالی که ۴۵ نفر مجرم شناخته شده اند.
هنگامی که این میزان به تمام ۱۸۴ تراست تعمیم داده شود، نشان می‌دهد که حدود ۱۶۰۷ کارمند ان اچ اس در طول پنج سال گذشته به سوء رفتار جنسی متهم شده اند، معادل شش گزارش در هر هفته.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: