کد خبر: ۳۱۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 2022November 09
قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۷۶۵ تومان و قیمت فروش آن نیز ۲۹ هزار و ۵۴ تومان اعلام شد که قیمت یورو نیز نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
شفاآنلاین>سلامت>قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۵۴ تومان اعلام شد. دلار توافقی نیز در قیمت ۳۴ هزار و ۱۴۹ تومان معامله شد.

به گزارش شفاآنلاین: امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۸ هزار  و ۷۶۵ تومان و ۲۹ هزار و ۵۴ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ( ۱۷آبان) قیمت‌ آن ۵۷ تومان افزایش یافت.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۷۶۵ تومان و قیمت فروش آن نیز ۲۹ هزار و ۵۴ تومان اعلام شد که قیمت یورو نیز نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۳۴ هزار و ۱۶۳ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۳۴ هزار و ۵۰۵ تومان در صرافی ها اعلام کرد.



میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۳۴ هزار و ۵۷۴ و ۳۴ هزار و ۹۶۱ تومان اعلام شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۳۴ هزار و ۱۴۹ تومان اعلام شد.

همچنین تا ساعت ۳۰ : ۱۳ نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۹ هزار و ۲۳۳ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۹۱۰ تومان بود.  

همچنین قیمت فروش دلار در بازار آزاد تا لحظه تنظیم این گزارش به عقب نشینی خود در کانال ۳۶ هزار تومانی ادامه داد و به حدود ۳۶ هزار و ۷۰ تومان رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: