کد خبر: ۳۱۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - 2022November 08
با توجه به اتفاقات ناگوار که در روز چهارشنبه ۴ آبانماه در برابر خانه اعضای نظام پزشکی رخ داد که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد ، جنابعالی را به عنوان دبیر کمیته حقیقت یاب منصوب می نمایم
شفاآنلاین>فرهاد سپه رام>سلامت>دكتر سيد مويد علويان ،رييس نظام پزشكي تهران بزرگ در حكمي ،دبير كميته حقيقت ياب درباره وقايع چهارم آبان نظام پزشكي را مامور كشف زواياي پنهان واقعه كرد.

 به گزارش شفاآنلاین:در اين حكم آمده:

به نام خدای کاشف
سرکار خانم دکتر فرزام فر
مشاور محترم
با توجه به اتفاقات ناگوار که در روز چهارشنبه ۴ آبانماه در برابر خانه اعضای نظام پزشکی رخ داد که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد ، جنابعالی را به عنوان دبیر کمیته حقیقت یاب منصوب می نمایم . لطفا با مشارکت فعالان صنفی خارج سازمان ، حقوق دانان و چند نفر داوطلب از هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ و جناب دکتر رازی قائم مقام نظام پزشکی تهران و چند عضو محترم کمیسیون اخلاق پزشکی تهران بزرگ و نمایندگان چهار معاونت نظام پزشکی تهران و شنیدن مستندات از همکاران و اعضای نظام پزشکی چه بازداشتی و چه غیربازداشتی به عنوان شاهدین و نگهبانان سازمان در اسرع وقت بررسی و گزارش به اطلاع عموم رسانده شود. بدیهی است که تا تشکیل جلسه هیات مدیره محترم نظام پزشکی تهران و اعلام نظر در مورد استعفای اینجانب، کلیه تصمیمات نایب رییس محترم نظام پزشکی تهران بزرگ باطل بوده و مداخله ایشان موجب پیگیری از مجاری قانونی خواهد بود. رعایت قانون بر همگان واجب است.
 

رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: