کد خبر: ۳۱۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022October 26
رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا داد.
شفاآنلاین>سلامت>سیدموید علویان رئیس هیئت مدیره این سازمان با انتشار متن زیر خطاب به هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش شفاآنلاین:متن نامه استعفای علویان به این شرح است:

به نام خدای صادق

هیئت مدیره محترم نظام پزشکی تهران بزرگ

با سلام و تشکر از اعتمادی که به اینجانب داشتید؛ به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.

عزت و سربلندی جامعه پزشکی آرزوی همگان است.

دکتر علویان، رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ ،چهارم آبان ماه ۱۴۰۱

همچنین آقای دکتر محمد رازی قائم مقام رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ نیز امروز با انتشار نامه‌ای گلایه‌آمیز از برخوردهای نامناسب با برخی از اعضای جامعه پزشکی در فضای مجازی، ضمن عذرخواهی از جامعه پزشکی و آحاد مردم نیازمند خدمات سلامت استعفای خود را اعلام کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهروز برومند
|
United States
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
0
0
بادرود همراهی سرور دکتر موید علویان با همکاران پزشک ستودنی است و گواه خوبی است که کسانی که با مردم در خیابان ها هستند آشوبگر نمیباشند و آشوبگران فک سرور دکتر موید علویان را که رای کنک به بانوی پزشک سالمند پیش رفته بودند، ضربه زدند که ناگزیربرای درمان به اورژانس بیمارستان رفتند
بهروز برومند
|
Czech Republic
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
0
0
خبر زخمی شدن سرور دکتر موید علویان در گردهم آئی پزشکان در خانه خود برای درخواست آزادی نشان داد که گفته ریاست کل سازمان نظام پزشکی که نیروهای انتظامی میتوانند کار تمیز بین آزادیخواهان و نیروهای لباس شخصی آشوبگررا انجام دهند درست نمیباشد زیرا رئیس نظام پزشکی تهران پیشنه اش بسیار شناخته شده بود و در گردهمآئی پزشکان نیز تنها میخواستند به یکی از بانوان سالمند پزشک که برای فریاد زن زندگی آزادی آمده بودند کمک کنند خود دچار آسیب شدند و کارشان به درمانگاه در بیمارستان رسید. اکنون ریاست کل سازمان نظام پزشکی باید برای همدردی با پزشکان آسیب دیده از سمت خود استعفا بدهند زیرا کاربدستان تنها به پنهان کاری و فشار اعتقاد دارند. و خواسته مردم و پزشکان آزادیخواه را بازخمی نمودن ِریاست نظام پزشکی تهران بزرگ پاسخ میدهنئد .دوستدار همه مردم ایران بهروزبرومند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: