کد خبر: ۳۱۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022October 24
همزمان با سرد شدن هوا مرگبارترین خطری که ممکن است خانواده‌ها را تهدید کند، خطر گازگرفتگی است. مثل حادثه‌ای که در شیراز رخ داد و به‌دلیل راه‌اندازی پکیج بدون دودکش، 3عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی جانشان را از دست دادند.
شفاآنلاین>سلامت>این حادثه شامگاه شنبه گذشته در یک منزل مسکونی در شهرک بزین شیراز رخ داد. محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در تشریح جزئیات حادثه گفت: ساعت ۲۱ و ۵۸ دقیقه شامگاه شنبه، همسایه‌های یک خانواده 3نفره در شهرک بزین با آتش‌نشانی تماس گرفتند و گفتند که احتمال می‌دهند اعضای این خانواده دچار گازگرفتگی شده‌اند. ظاهرا همسایه‌ها که می‌دانستند اعضای این خانواده در خانه حضور دارند، هر چه زنگ زده بودند جوابی نگرفته و حدس زده بودند که آنها قربانی حادثه‌ای هولناک شده‌اند.
به گزارش شفاآنلاین:وی ادامه داد: به‌دنبال این تماس تیم امداد و نجات ایستگاه 8راهی محل حادثه شدند. محل زندگی خانواده مورد نظر طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه بود و از آنجا که همسایه‌ها اطمینان داشتند که اعضای این خانواده در خانه محبوس شده‌اند، آتش‌نشانان با تجهیزاتی که داشتند در خانه را باز کرده و وارد آنجا شدند.
وی ادامه داد: آنها پس از ورود به خانه متأسفانه با پیکر زن ۴۰ساله، مرد ۴۵ساله و کودک هفت ساله آنها مواجه شدند که پس از بررسی و معاینات انجام شده توسط عوامل اورژانس، معلوم شد که ساعاتی از مرگ هر سه نفر آنها می‌گذرد.
رئیس آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی‌ کامل محل حادثه، دریافتند که علت حادثه، راه‌اندازی پکیج بدون استفاده از دودکش بوده و همین مسئله باعث تجمع گازهای خطرناک در خانه و مرگ خانواده 3نفره شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: