کد خبر: ۳۱۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 18
دانشگاه علوم پزشکی ایران کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی را باهدف توانمند سازی و شناسایی بانوان موفق برگزار می‌کند.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر فاطمه رضوان مدنی- مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده در کارگاه آموزشی مهارت پایه برقراری ارتباط در نظام خانواده روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ عنوان کرد: به منظور توانمند سازی بانوان دانشگاه در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و شناسایی افراد موفق، ۶ کارگاه مهارت آموزی برگزار می‌شود.

 به گزارش شفاآنلاین:دکتر رضوان مدنی با اشاره به تاریخچه ایجاد دفتر امور زنان و خانواده بیان کرد: در دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران اهداف مهمی در نظر گرفته شده که شامل ارتقاء سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی بانوان و افزایش مشارکت آن‌ها در سطح مختلف سیاستگذاری، تصمیم گیری و اجرا است و در راستای توانمند سازی بانوان، کارگروه‌ای برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کسب مهارت‌های لازم تشکیل شده است.

مشاور امور زنان و خانواده با تاکید بر همکاری و مشارکت جمعی همه بانوان شاغل، هیئت علمی و دانشجو دانشگاه، خاطر نشان کرد: برای حفظ سلامت جسمانی بانوان، افزایش فعالیت‌های ورزشی و انجام غربالگری بیماری‌های غیرواگیر در دستور کار است و توسعه فضای مهدکودک‌های دانشگاه پیگیری می‌شود.

رضوان مدنی با بیان سیاست‌های قانون جوانی جمعیت، افزایش جمعیت سالمندی کشور را یک چالش اساسی دانست و بر موضوع فرزند آوری تاکید کرد.

در ادامه دکتر ساجده ریاضی- مشاور اجرایی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اهمیت حضور زنان یادآور شد: بانوان ۶۲ درصد پرسنل، حدود ۵۶ درصد دانشجویان و ۴۷ درصد هیئت علمی دانشگاه را شامل می‌شوند.

دکتر ریاضی از حمایت و نگاه ویژه رئیس دانشگاه خبر داد و افزود: باید از ظرفیت و توانایی‌های بانوان در تحقق اهداف استفاده بهینه شود.

گفتنی است دکتر مهدیه صالحی روانپزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدرس گارگاه مهارت آموزی، آموزش‌های لازم را در زمینه ارتباط موثر، همدلی، شناخت هیجانات وجرات ورزی به شرکت کنندگان ارائه داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: