کد خبر: ۳۱۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 12
مرکز سنجش آموزش پزشکی، در اطلاعیه‌ای شرایط اختصاصی داوطلبان را برای شرکت در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی اعلام کرد.
شفاآنلاین>سلامت>دندانپزشکان عمومی یا دانشجویان سال آخر دندانپزشکی، مشروط به فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان شهریور سال آتی می‌توانند در سی و هفتمین دوره آزمون دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شرکت کنند.
به گزارش شفاآنلاین: داوطلبان باید خدمات قانونی (طرح نیروی انسانی) را حداکثر تا پایان شهریور سال آتی به پایان برسانند. همچنین شروع خدمات طرح نیروی انسانی در مناطقی با ضریب محرومیت چهارپنجم و کمتر، حداکثر در فاصله ۳ ماه پس از فراغت از تحصیل (بدون توقف) باشد. داوطلبان باید از مشمولان آیین نامه «تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب ۳۰ دی ماه سال ۹۷» باشند. 
 
 مشمولان خدمت نظام وظیفه که در فرجه یک ساله یا در حین خدمت هستند و از نظر مقررات وظیفه عمومی (موضوع مصوبه سی و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تکمیلی و تخصصی وزارت بهداشت تاریخ ۱۵ شهریور سال جاری) مرتکب تخلفی نشده اند. 
 
 افرادی که با استفاده از سهمیه استان‌های خاص در دوره دندانپزشکی عمومی پذیرفته شده اند، تنها با رعایت شرایط قانونی مربوط به انجام تعهدات سهمیه مذکور می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. اما افرادی که در آزمون دوره ۳۶ (سال ۱۴۰۱) با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شده اند، ولی انصراف داده اند، مجاز به استفاده از این سهمیه، در آزمون دوره ۳۷ نیستند (موضوع ماده ۳ مصوبه جلسه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱)
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: