کد خبر: ۳۱۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 12
نخستین رویداد ملی سرمایه گذاری فناوری سلامت ۲۶ و ۲۷ مهر امسال به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.
شفاآنلاین>سلامت>تامین مالی ایده‌ها و دستاورد‌های فناورانه با هدف تجاری‌سازی آن‌ها از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است، در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین رویداد سرمایه‌گذاری فناوری سلامت را در سطح ملی در ۲۶ و ۲۷ مهر برگزار می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین:
این رویداد با هدف جذب سرمایه با حضور نهاد‌های تامین مالی، صندوق‌ها و سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.

در این رویداد استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و طرح‌های نیازمند جذب سرمایه در حضور سرمایه‌گذاران به ارائه دستاورد‌های خود می‌پردازند. پس از بررسی و ارزیابی این طرح‌ها در جلسات هماهنگ شده رویداد، سرمایه‌گذاران از طرح‌های برتر حمایت خواهند کرد.

صنایع مرتبط با این رویداد شامل صنعت دارو، فرآورده‌های گیاهی، صنایع غذایی و علوم تغذیه، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع حوزه بهداشت و درمان، صنایع سخت افزار تجهیزات پزشکی و برق و الکترونیک حوزه سلامت و صنایع حوزه فناوری اطلاعات سلامت می‌شود.

محور‌های رویداد شامل فناوری اطلاعات سلامت، فرآورده‌های طبیعی، گیاهان دارویی و تغذیه، تجهیزات پزشکی و الکترونیکی حوزه سلامت، فناوری‌های نوین در مهندسی، بهداشت حرفه‌ای و محیط، لوازم آرایشی و بهداشتی، ایده‌ها و محصولات تشخیص و درمان نوین خواهد بود.

این رویداد به صورت حضوری و برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۸۳۲۲۱۱۱۷۴ تماس بگیرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: