کد خبر: ۳۱۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 11
عملکرد ۶ ماهه ستاد دانشگاهی نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت در استان فارس ارزیابی شد و در این جلسه، همسان‌سازی صورت‌حساب بیمارستان‌های خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.
  شفاآنلاین>سلامت>با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، عملکرد ۶ ماهه ستاد دانشگاهی نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت در استان فارس ارزیابی شد.


 به گزارش شفاآنلاین: سید وحید حسینی امروز در این نشست، با قدردانی از قانون ‌مدار بودن مراکز درمانی و اعضای جامعه پزشکی فارس گفت: تامین و ارتقای سلامت در جامعه یک وظیفه همگانی است و هر فرد به سهم خود باید در تحقق ارتقای سطح سلامت مردم گام بردارد.

رئیس دانشگاه با تاکید بر تحقق کامل اهداف ستاد نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت در استان، این امر مهم را نیازمند تلاش بیش از پیش متولیان این حوزه دانست.

او افزود: فعالیت ستاد نظارت بر تعرفه ها و جدیت در نظارت منسجم، در کنار برنامه ریزی در این زمینه، نقش به سزایی در پیشگیری از تخلفات احتمالی دارد.

همکاری تمامی سازمان های حوزه سلامت در پیشبرد اهداف ستاد تعرفه از دیگر مواردی بود که حسینی در این نشست مورد تاکید قرار داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست از همسان سازی صورت حساب بیمارستان های بخش خصوصی و ارایه صورت حساب واحد به بیماران در مراکز درمانی بخش خصوصی خبر داد و گفت: برنامه ریزی در این رابطه آغاز و با همکاری بخش خصوصی این موضوع به زودی تحقق می یابد.  

مهرداد شریفی بر حضور کارشناسان سازمان های بیمه گر پایه استان در بازدیدهای نظارتی ستاد نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت و همکاری مسئولان مراکز درمانی با کارشناسان این ستاد تاکید کرد.

در ادامه این نشست، دبیر ستاد دانشگاهی نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت، گزارشی از عملکرد این ستاد در ۶ ماه نخست سال را به حاضران ارایه کرد.

بهبود ترابی در این گزارش از پاسخگویی به ۵۶۸ شکایت مردمی در حوزه تعرفه خدمات سلامت در ۶ ماه گذشته خبر داد و گفت: در راستای بررسی این درخواست ها، بیش از 100 بررسی از پرونده های پزشکی بیمارستان های خصوصی انجام شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: