کد خبر: ۳۱۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 11
ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اعضا و شاغلین سازمان نظام پرستاری و خانواده‌های آنان که از شهریور ماه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.
شفاآنلاین>سلامت>ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه شاغلین و اعضای سازمان نظام پرستاری و خانواده‌های آنان آغاز شد.

 به گزارش شفاآنلاین:اعضای سازمان نظام پرستاری می‌توانند با مراجعه به سایت خدمات بیمه سازمان نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اقدام نمایند.

مصطفی بوستانی درباره ثبت نام بیمه تکمیلی بیان کرد: به عنایت به استقبال و رضایتمندی همکاران کادر پرستاری از خدمات بیمه تکمیل درمان سازمان در سال گذشته و درخواست‌های رسیده جهت تمدید در سال آتی، ثبت نام در دو طرح مجزا و بصورت آنلاین با امکان تقسیط حق بیمه در حال اجراست. همچنیا از مرداد ماه سال جاری این موضوع برنامه ریزی و عملیاتی شد تا به مرور عضویت در سازمان و بروز بودن آن برای متقاضیان استفاده از خدمات بیمه سازمان اثر گذار باشد لذا تسهیلات بیشتری شامل اعضای وفادار سازمان خواهد بود.

بوستانی درباره خدمات بیمه تکمیلی گفت: پیش ثبت نام بیمه تکمیلی ویژه اعضای سازمان نظام پرستاری و خانواده هایشان از تاریخ ۱۰ مرداد تا ۱۵ شهریور انجام شد؛ اما همچنان ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اعضای سازمان نظام پرستاری ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند به صورت آنلاین و از طریق سایت بیمه سازمان ثبت نام کنند.

این مدیر بیان کرد: ثبت نام بیمه تکمیلی اعضای سازمان برای افراد زیر ۶۰ سال با فرانشیز ۲۰ درصد و حق بیمه ماهانه صدهزار تومانی انجام می‌شود. متقاضیان بالای ۶۰سال با پرداخت ۵۰ درصد اضافه نرخ و افراد بالای ۷۰ سال با پرداخت ۱۰۰ درصد اضافه نرخ امکان استفاده از این خدمات را خواهند داشت.

وی ادامه داد: امکان تقسیط حق بیمه برای متقاضیان دارای تحت تکفل وجود دارد و نیز مراکز محل اشتغال هم با معرفی گروه‌های حداقل ۵۰ نفری می‌توانند از امکان تقسیط ۶ ماهه کسر از حقوق بهره‌مند گردند.

بوستانی اضافه کرد: شاغلین و اعضای سازمان نظام پرستاری و خانواده هایشان همچنین می‌توانند از سایر خدمات بیمه‌ای شرکت پیشگامان بیمه سلامت مانند بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو، آتش سوزی مسکونی، مسئولیت حرفه ای، بیمه زندگی و سرمایه گذاری و... با تخفیف و تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: