کد خبر: ۳۱۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - 2022September 22
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت به مطالبات کارکنان خود اهمیت می‌دهد و تا حصول نتیجه‌ای مطلوب آن را دنبال می‌کند.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر مرادی در نشست هم‌اندیشی ارسال پیش‌نویس پیشنهاد برقراری فوق‌العاده خاص برای کارکنان نظام سلامت به سازمان برنامه‌وبودجه و تبدیل وضعیت شاغلین دوران کرونا به سازمان اداری استخدامی گفت: یکی از تأکیدات دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت توجه به کارکنان و معیشت آنان است و در تلاش هستیم مطالبات کارکنان نظام سلامت را تا حصول نتیجه‌ای مطلوب دنبال کنیم.
 
به گزارش شفاآنلاین:وی افزود: پیشنهاد برقراری فوق‌العاده خاص با در نظر گرفتن عواملی، چون مدرک تحصیلی، سختی شرایط محیط کار، سابقه خدمت، امتیاز ارزیابی عملکرد شغل و خدمت در مناطق محروم، پس از بحث و بررسی با حضور نمایندگان معاونت پرستاری، معاونت توسعه مدیریت و منابع و همچنین سازمان نظام پرستاری تنظیم و به سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهد شد.
 
دکتر مرادی همچنین گفت: پیشنهاد تبدیل وضعیت مشمولان قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که در دوران کرونا، تمدید خدمت شده و اشتغال به کار داشته‌اند نیز به سازمان اداری و استخدامی ارسال می‌شود.
 
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: مطالبات کارکنان وزارت بهداشت و مدافعان سلامت به صورت جدی از ابتدای دولت سیزدهم دنبال شده و موانع مالی بر سر راه آن وجود داشته است که در تلاش هستیم این موانع را کنار بزنیم تا همه مطالبات برای همه کارکنان برقرار شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: