کد خبر: ۳۱۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - 2022September 12
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور در بازدید از پایگاه انتقال خون مشکین شهر گفت: بانوان با کنار گذاشتن باورهای نادرست می توانند در اهدای خون مشارکت مستمر داشته باشند.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با اعلام این مطلب افزود: 50 درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و با فرهنگ سازی درست، بانوان نیز می توانند هم پای آقایان در امر خداپسندانه اهدای خون مشارکت داشته باشند ولی متأسفانه اکنون تنها حدود ۵ درصد اهداکنندگان خون را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش شفاآنلاین:در این دیدار دکتر ایرج بیگدلو فرماندار مشکین شهر رشد و توسعه فعالیتهای انتقال خون مشکین‌شهر را از الزامات اساسی این شهرستان عنوان کرد.

 پایگاه انتقال خون پارس آباد ظرفیت خوبی برای رشد و توسعه دارد

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور از پایگاه انتقال خون پارس آباد اردبیل نیز بازدید کرد.

 در این بازدید که فرماندار شهرستان پارس آباد اردبیل نیز حضور داشت، دکتر مصطفی جمالی با اشاره به توانایی خوب پایگاه انتقال خون این شهرستان برای رشد و توسعه اعلام کرد: در صورتی که  فضای فیزیکی مناسب از سوی فرمانداری در اختیار انتقال خون قرار بگیرد، سازمان انتقال خون نسبت به تجهیز و توسعه این مرکز اقدام خواهد کرد.

  دکتر جابر جهان‌بین فرماندار این شهرستان ضمن  قدر دانی از حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون در شهرستان مرزی  پارس آباد برای حل کمبود فضای فیزیکی پایگاه انتقال خون قول مساعد داد .

 لازم به ذکر است، ساختمان انتقال خون پارس آباد در مرداد ماه سال ۱۳۸۴ احداث شده است که از لحاظ میزان اهدای خون بعد از مرکز استان جایگاه دوم را دارد.

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: