کد خبر: ۳۱۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - 2022September 05
با ایجاد انگیزه و شوق خدمت در مدافعان سلامت، نظام سلامت به‌ سوی تعالی و ارتقای بهره‌ وری حرکت کرده و کفیت خدمات سلامت افزایش می ‌یابد.
شفاآنلاین>سلامت> معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت ارتقای بهره ‌وری در نظام سلامت، گفت: با ایجاد انگیزه و شوق خدمت در مدافعان سلامت، نظام سلامت به‌ سوی تعالی و ارتقای بهره‌ وری حرکت کرده و کیفیت خدمات سلامت افزایش می ‌یابد.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر بهروز رحیمی، در دیدار با مهندس مظلومی، نماینده مردم شریف بهبهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از اهداف دولت محرومیت ‌زدایی است، گفت: باید توجه ویژه ‌ای به حوزه بهداشت داشته باشیم و نظام شبکه را که یکی از ارکان اصلی نظام سلامت است، تقویت کنیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت ارتقای بهره‌ وری در نظام سلامت عنوان کرد: با ایجاد انگیزه و شوق خدمت در مدافعان سلامت، نظام سلامت به‌ سوی تعالی و ارتقای بهره‌ وری حرکت کرده و کفیت خدمات سلامت افزایش می ‌یابد.

وی افزود: توجه به رفاهیات پرسنلی باید با جدیّت در دستور کار قرار گیرد و به سمتی حرکت کنیم که با جذب نیروی کارآمد سطح خدمات ارائه‌ شده به مردم ارتقا پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه ضمن اشاره به سیاست ‌های محرومیت‌ زدایی دولت و وزارت بهداشت، تصریح کرد: ارتقای حوزه بهداشت و تقویت زیرساخت ‌های نظام شبکه به‌ ویژه در مناطق کم برخوردار برای وزارت بهداشت بسیار حائز اهمیت است.

تأکید بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات سلامت در مناطق محروم

دکتر رحیمی در پایان ضمن تأکید بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار، بیان کرد: دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی ارزان و باکیفیت در اقصی نقاط کشور، حق مردم شریف ایران اسلامی است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: