کد خبر: ۳۱۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - 2022September 03
در این رویداد فناورانه که به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، نقش آفرینان در حوزه فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، زمینه را برای ارتقای سلامت شناختی فراهم می‌کنند.

شفاآنلاین>سلامت>شناسایی بازیگران فعال در حوزه سلامت شناختی دیجیتال ، افزودن خدمات شناختی به شبکه سلامت دیجیتال کشور ، شبکه سازی و بهم رسانی عرضه و تقاضای خدمات سلامت شناختی و نیز تسهیل گری و تامین مالی جهت توسعه سلامت شناختی از اهداف این رویداد علمی است.

سلامت شناختی بر بستر دیجیتال

به گزارش شفاآنلاین:در این رویداد یک‌ روزه که 15 شهریور ماه جاری برگزار می شود، علاوه بر معرفی فرصت ها و الزامات سلامت شناختی با تمرکز بر سه گروه زیر 5 سال ، 5 تا 17 سال و نیز سالمندان بالای 60 سال ، چالش‌های توسعه و تجاری سازی محصولات و خدمات حوزه سلامت در بستر دیجیتال توسط پژوهشگران ، توسعه دهندگان و فعالان این حوزه تشریح خواهد شد.

حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، نشست فرصت ها و چالش های صاحبان کسب و کار ، ارایه تیم های فنآور جهت دریافت گرنت تحقیق و توسعه و نیز جذب سرمایه گذار و تامین مالی از محورهای این رویداد عنوان شده است.

در این رویداد علمی همچنین خدمات حمایتی زیست بوم در سه بخش حمایت های ستاد، اعتبار تحقیق و توسعه و نیز سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، در رویداد معرفی و به متقاضیان واجد شرایط تخصیص خواهد یافت.

شرکت های فعال استارتاپی ، تیم های پژوهشی ، سرمایه گذاران و تمامی علاقه مندان می توانند از طریق لینک رویداد، نسبت به کسب اطلاعات ، ثبت نام و شرکت در این رویداد اقدام کنند.

نخستین رویداد سلامت شناختی دیجیتال برگزار خواهد شد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: