کد خبر: ۳۱۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - 2022September 01
وزیر بهداشت گفت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تقویت زیر ساخت های بهداشتی موجب صرفه جویی هزار برابری در هزینه های درمان خواهد شد.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر بهرام عین اللهی افزود: تکمیل شبکه بهداشت مورد تاکید مقام معظم رهبری است و شهرستان اسلامشهر در این زمینه مشکلات ساختاری، کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی دارد که باید به سرعت  برطرف شود.

به گزارش شفاآنلاین:وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تهران طرحی برای تکمیل شبکه بهداشت اسلامشهر دارد که اجرایی می شود.

 وزیر بهداشت با تاکید بر این‌که جانمایی شبکه بهداشت اسلامشهر تا بازدید بعدی باید کامل شده باشد، خطاب به فرماندار اسلامشهر گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد در صورت تامین زمین توسط فرمانداری، کار ساخت، توسعه و تکمیل شبکه بهداشت اسلامشهر را آغاز کند؛ چرا که تقویت زیر ساخت های بهداشتی موجب صرفه جویی هزاربرابری در هزینه های درمان خواهد شد.

وی همچنین با تقدیر از مدیران پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از آنان خواست مطابق برنامه، کار ساخت بیمارستان و تکمیل فازهای یک و دو آن را ادامه دهند تا مردم محروم اسلامشهر  هر چه زودتر  از خدمات درمانی متخصصان و پزشکان برخوردار شده و از امکانات بیمارستان استفاده کنند.  

حضور میدانی و مکرر وزیر بهداشت؛  مایه امید مردم اسلامشهر

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز در این نشست بازدیدها و حضور میدانی وزیر بهداشت را مایه امید مردم منطقه دانست و گفت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری امیدی که در این دولت مردمی ایجاد شده است، نقطه قوت دولت است.

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این نشست با قدردانی از توجه وزیر بهداشت به اسلامشهر خواستار اجرای برنامه‌های رفع محرومیت به ویژه محرومیت‌زدایی بهداشتی و درمانی در این شهرستان شد.  

در این نشست توزیع بهینه نیروی انسانی سلامت، تبدیل مراکز درمانی استیجاری به ملکی، اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، رفع کمبودهای مراکز خدمات جامع سلامت و دیگر مسائل حوزه سلامت در اسلامشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: