کد خبر: ۳۱۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - 2022August 30
بیست و سومین همایش بین المللی میکروب شناسی ایران از امروز تا پنجشنبه، ۱۰ شهریور، در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.
شفاآنلاین>سلامت>«محمدتقی بیگ محمدی» رئیس دانشکده پزشکی در کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران گفت: میکروارگانیسم‌ها از عجایب خلقت هستند که هر دو اثر مفید و مضر را در فعالیت آن‌ها می‌توان یافت.

به گزارش شفاآنلاین:وی با بیان اینکه حوزه علم میکربیولوژی از پزشکی تا صنعت، علوم غذایی و دارویی کشیده شده است، افزود: ادامه حیات بدون وجود میکروارگانیسم‌ها ممکن نیست، وقایع اخیر، شیوع COVID-۱۹، نشان داد که جهان خلقت دارای نظامی عالمانه است که فقط با دانش پویای جامع میکروبیولوژی می‌توان از سودمندی آن بهره برد.

رئیس دانشکده پزشکی در کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران درباره محور‌های برگزاری این کنگره نیز گفت: متخصصان در این کنگره، مقاومت داروئی و روش‌های جدید تعیین آن، کنترل عفونت‌های بیمارستانی، روش‌های جدید تشخیص میکروب ها، عفونت‌های ادراری و روش‌های نوین درمانی، باکتری‌های سخت رشد وبی هوازی ها، اهمیت باکتری‌های درآلودگی مواد غذائی و بیماری‌های نوظهور و نوپدید را بررسی می‌کنند.

برگزاری همایش بین المللی میکروب شناسی ایران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: