کد خبر: ۳۱۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - 2022August 29
پنجمین پنل سلامت دیجیتال در 8 شهریور ماه و به صورت آنلاین با حضور جمعی از فعالان در زمینه بیوتکنولوژی کشور برگزار می‌شود.

شفاآنلاین>سلامت>هلثی‌پنل بخشی از برنامه های جانبی استارتاپ استودیو هلثیو به حساب می‌آید که از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط مجموعه راه اندازی شده است. ما در این برنامه سعی بر آن داریم که با پرداختن به موضوع چالش های موجود در بخش های مختلف در سلامت دیجیتال یک گفتگو ۴ نفره باافراد با تجربه و تاثیر گذار اکوسیستم سلامت و همچنین استارتاپی ایران در هر برنامه محتوایی قابل ارائه تولید کرده و آن را برای عموم در دسترس قرار دهیم.

به گزارش شفاآنلاین:مخاطبان این برنامه افراد داخلی اکوسیستم آنلاین ایران و علاقه مندان به اکوسیستم سلامت دیجیتال و همچنین تمامی کسانی که می‌خواهند نقطه شروعی را برای ایده هایشان پیدا کنند.

پنجمین هلثی پنل سلامت دیجیتال با موضوع نوآوری در بیوتکنولوژی برگزار می‌شود

استارتاپ استودیو هلثیو در پنل‌های قبلی خود که با حضور رضا الفت نسب، ژوبین علاقه‌بند، تیم لطیف، احمد طاهرخانی، آرش برهمند، شاهین طبری، مهدی خدادای، شهریار شرافتی، شهرام شریف، امین دولتی و رضا جمیلی برگزار شد به موضوعات چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری در سلامت دیجیتال و همچنین مراقبت در منزل پرداخت که می‌توانید از طریق صفحه آپارات این مجموعه این پنل‌ها را مشاهده نمایید.

پنجمین هلثی پنل با موضوع نوآوری در بیوتکنولوژی با حضور تاثیرگذاران و بزرگان این حوزه در تاریخ 8 شهریور ماه ساعت 18 برگزار می‌شود.

مهمانان برنامه:

بهروز تهرانی ( بنیان‌گذار سیناپس)

امیرحسین کارآگاه ( مدیرعامل پرسیس ژن )

آرش برجی‌خانی ( مدیرعامل هلثیو )

راهبری پنل : رضا جمیلی (سردبیر هفته‌نامه کارنگ)

به دلیل شرایط کرونا در داخل کشور، این پنل به صورت آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام هلثیو پخش خواهد شد.سلامت نیوز


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: