کد خبر: ۳۱۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - 2022August 29
وزیر اقتصاد اعلام کرد:
وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر بهداشت نوشت: محدودیت برای صدور مجوز تاسیس مراکز درمانی به بهانه‌هایی همچون اشباع بازار، محدودیت ظرفیت، حدود صنفی بر اساس تعداد و یا فاصله جغرافیایی دارندگان و یا متقاضیان آن ممنوع است.
شفاآنلاین>سلامت>سید احسان خاندوزی در نامه‌ای خطاب به بهرام عین اللهی نوشت: وضع هر گونه محدودیت و مانع در مسیر صدور مجوز، که خارج از چهارچوب این قانون باشد به دلایلی از قبیل اشباع بازار، محدودیت ظرفیت و حدود صنفی و یا بر اساس تعداد و یا فاصله جغرافیایی دارندگان و یا متقاضیان آن مجوز ممنوع است.

به گزارش شفاآنلاین:وزير اقتصاد همچنين به ثبت درخواست و شکايات در سامانه صدور مجوزها اشاره کرده و مي گويد: تعداد زیادی شکایت به درگاه ملی مجوزها رسیده است که اشخاص واجد شرایطی قصد دارند با سرمایه خود در نقاط مختلف کشور، درمانگاه بیمارستان، آزمایشگاه، مرکز جراحی محدود و تأسیس کنند، اما کمیسیون ماده ۲۰ درمان بدون ذکر دلیل خاصی با درخواست ها مخالفت کرده است.

رئيس هیات مقررات زدایی و تسهیل مجوز‌های کسب و کار همچنين در اين نامه قيد کرده است که در صورت محدودیت منابع طبیعی با محیط زیستی، وضع محدودیت جدید به تشخیص نهادهای ذی ربط، منوط به تایید هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار و با تصویب هیات وزیران مجاز است.

 

ممانعت برای تاسیس مراکز درمانی به بهانه اشباع بازار ممنوع است


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: