کد خبر: ۳۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 13
شفاآنلاین-حضور غیرعادی یک کوسه آبی در یکی از سواحل تفریحی معروف در نزدیکی «رم» ایتالیا مردم این منطقه را نگرانی و هیجان‌زده کرد.

به گزارش شفاآنلاین، یکی از شاهدان این حادثه که برای تعطیلات و تفریح به این ساحل آمده در تشریح ماجرا گفت: فقط شنیدم که نجات غریق‌ها فریاد می‌زنند از آب خارج شوید، من ابتدا فکر کردم که شاید کسی آسیب دیده است.

یک جهانگرد نیز که از این اتفاق کاملا شگفت زده شده بود به روزنامه «ایل مساجرو» ایتالیا گفت: نیروهای غریق نجات و امداد ساحلی با مشاهده باله کوسه آژیر خطر را به صدا درآوردند. این لحظات بسیار ترسناک و دلهره‌آور بود به ویژه برای مادران که دوان دوان به سمت آب می‌رفتند تا کودکان خود را از آب خارج کنند.

مشاهده این کوسه باعث شد تا بسیاری از توریست‌ها و مردمی که برای شنا و تفریح به این ساحل آمده‌اند به صحنه وقوع این ماجرا بروند تا از این حادثه فیلمبرداری کنند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ماریو توزی»، زیست‌شناس درباره این اتفاق نادر گفت: این کوسه دو متری که دقایقی در این ناحیه پرسه می‌زد و به سمت دریا برگشت احتمالا به دنبال یافتن غذا تا این اندازه به ساحل نزدیک شده است.

توزی در عین حال نسبت به ترساندن مردم از حمله کوسه‌ها هشدار داد و با کنایه گفت:‌ اسم کوسه‌ها بد در رفته زیرا تعداد افرادی که سالانه بر اثر افتادن نارگیل روی سرشان می‌میرند از تعداد افرادی که بر اثر حمله کوسه‌ها می‌میرند بیشتر است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: