کد خبر: ۳۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 12
شفاآنلاین-گلزاری از توزیع کارت‌های اعتباری خرید جهیزیه به زوج‌های جوان به مبلغ ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، محمود گلزاری  درخصوص اینکه موضوع توزیع کارت اعتباری جهیزیه چه زمانی عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: ما اول شهریورماه جلسه‌ای در خصوص این امر خواهیم داشت و روی آن کار می‌کنیم که صحبت شده با سود 16 درصد باشد درواقع کارت اعتباری به میزان 5 الی 10 میلیون تومان به زوجهای جوان داده شود که سودش 16 درصد باشد.

وی ادامه داد: پیگیری هایی انجام دادیم تا شرکت‌های معتبر صنعتی داخلی که لوازم خانگی تولید می‌کنند و معتبر هستند در این زمینه اقدام کنند همچنین همکاری‌هایی با بانک‌ها در زمینه کارت اعتباری داریم.

گلزاری بیان کرد: ما کارت‌ها را فعال می‌کنیم تا خرید لوازم خانگی صورت گیرد و زوج‌ها قسط آن را بپردازند که مانند یک وام است موضوع تخفیف را درنظر گرفته‌ایم که تخفیف چه میزان باشد به این شکل که از تخفیف آزاد فروشگاه‌ها بالاتر باشد.

وی ادامه داد: با شرکت‌های برند و معتبر در این زمینه صحبت کرد‌ه‌ایم که امیدواریم تا هفته اول شهریور خبر دقیق عملیاتی شدن این امر اطلاع رسانی شود.

گلزاری بیان کرد: بانک‌ها با مکانیزمی دقیق این اقدام را انجام خواهند داد که کارمند درنظر گرفتیم کارمند دولت تنها فیش حقوقی و کاسب معتبر را به عنوان ضامن ارائه دهد.

وی همچنین وی در خصوص به وام کارمند غیردولتی نیز فیش حقوقی ارائه دهد کافی است گفت: کارمند غیردولتی نیز می‌تواند کاسب معتبر یا از پدر و مادر کارمند خود به عنوان ضامن استفاده کند.

گلزاری ادامه داد: با بانک ملی و چند بانک دیگر در این زمینه صحبت کردیم تا این امر صورت گیرد و عملیاتی شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه مجمع خیرین ازدواج به کجا رسید گفت: کارتهای اعتباری خرید جهیزیه و همچنین وام ازدواج و مجمع خیرین ازدواج از اقداماتی است که انجام داده‌ایم فردا کارت اعتباری به آنها نیز همکاری داشته باشیم.

گلزاری در خصوص مسکن و اشتغال جوانان اظهار داشت: در حوزه اشتغال و کارآفرینی جلسات اولیه‌ای داشتیم تا فعالانه وارد شویم همچنین در زمینه مسکن پیگیری‌هایی انجام داد؛ در واقع در حوزه مسکن حساس سازی کنیم. در زمینه اشتغال ما طرح داریم تا افرادی که برای اولین بار وارد شغلی می‌شوند مالیات کمتری بدهند.

وی در خصوص تشکیل شورای عالی جوانان بیان کرد: به زودی تا شهریورماه این شورا تشکیل خواهدو صورت جلسه خواهد داد.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: