کد خبر: ۳۰۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - 2022July 27
امیدواریم این رویداد بهانه ای برای ارتباطات جدی تر بیمارستانها با سایر کشورها باشد چرا که تشکل و مجموع های بین المللی داریم که می توانند در ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی در حوزه درمان کمک کننده باشند و تاکنون در کشور ما چندان به این مسائل پرداخته نشده است.
شفاآنلاین>سلامت>دبیر مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی از ایجاد فدراسیون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:مهدی زنگویی، دبیر مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با بیان اینکه ایجاد فدراسیون برای تعاملات بین‌المللی بیمارستانها و مراکز درمانی با سایر کشورهاست، گفت: در این فدراسیون توانمندی‌ این بیمارستان‌ها در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به همایش و نمایشگاه بیمارستان‌های خصوصی گفت: این رویداد با تقویت حوزه درمانی بیمارستانها و خدمات درمانی با سایر کشورها برگزار شده و انتقال تجارب بین المللی را در پی دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم این رویداد بهانه ای  برای ارتباطات جدی تر بیمارستانها  با سایر کشورها باشد چرا که تشکل و مجموع های بین المللی داریم که می توانند در  ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی در حوزه درمان کمک کننده باشند و تاکنون در کشور ما چندان به این مسائل پرداخته نشده است.

زنگویی با بیان اینکه بردندسازی بیمارستان‌ها را باید  جدی تر  دنبال کنیم، گفت: مذاکرات برای ایجاد فدارسیون بین‌المللی انجام شده و سعی می‌کنیم کارها را نظام یافته‌تر و جدی‌تر پیش ببریم.

وی افزود: در مرکز توسعه گردشگری توسعه سلامت کشورهای اسلامی ظرفیت های ویژه ای برای توانمندی بیمارستانها و مراکز درمانی در نظر می گیریم که جدی تر پرداخته شود  و از بسترها برای حضور جدی تر در عرصه های بین المللی ، آموزش استفاده شود.

زنگویی یادآور شد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ما ظرفیت‌های زیادی  دارند که می توانند خوش بدرخشند در عرصه های بین‌المللی مطرح شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: