کد خبر: ۳۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 12
شفاآنلاین-مدیرعامل بیمه سلامت ایرانیان از صدور 4 میلیون و 600 هزار دفترچه بیمه خبر داد و گفت: 350 قلم دارو در لیست بیمه قرار گرفته و 4 قلم داروی بیماران خاص که یک میلیارد تومان بار مالی دارد از ابتدای شهریور صفر می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،انوشیروان محسنی بندپی در رابطه با تعامل بیمه سلامت ایرانیان در طرح تحول نظام سلامت گفت: به لحاظ قانونی و اخلاقی همه خدماتی که بیمه تاکنون در تعهد خود داشته با همان شدت در طرح تحول سلامت انجام می‌دهد به طوری که 78 درصد پرداختی توسط بیمه، 15 درصد در تعهد برنامه هدفمندی یارانه‌ها که وزارت کشور تقبل کرده و حدود 7 تا 8 درصد از سوی بیمه‌شدگان انجام می‌شود.

وی افزود: ما به عنوان یک همکار قبول داریم که در اجرای طرح تحول نظام سلامت باید همه از خریداران خدمت، بیمه، شورای عالی بیمه و سازمان نظام پزشکی کمک کنیم تا رضایتمندی بیماران فراهم شود.

مدیرعامل بیمه سلامت ایرانیان تصریح کرد: باید گسترش خدمات بیمه پایه و خدماتی که تاکنون به دلایلی در لیست بیمه قرار نگرفتند انجام شود که هم اکنون این خدمات جدید در حال شناسایی هستند.

محسنی بندپی گفت: 6 میلیون و 200 هزار نفر تاکنون در بیمه سلامت ایرانیان ثبت‌نام کرده‌اند که 4 میلیون و 600 هزار دفترچه دریافت شده است.

وی در رابطه با حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص گفت: بیمارانی که در گروه بیماران خاص و صعب‌العلاج هستند و درمانهای سخت داشته و شیمی‌درمانی می‌شوند اکنون 350 قلم دارو در لیست بیمه قرار گرفته که 53 قلم از آن کاملاً رایگان است.

مدیرعامل بیمه سلامت ایرانیان ادامه داد: در رابطه با بیماران هموفیلی و تالاسمی در حال شناسایی داروهای آنها هستیم که 3 تا 4 درصد به صورت فرانشیز این بیماران پرداخت می‌کنند و 4 قلم دارو که برای بیمه یک میلیارد تومان بار مالی دارد شناسایی شده که از ابتدای شهریور صفر می‌شود.

وی گفت: همچنین در رابطه با خدمات دندانپزشکی نیز 5 قلم خدمت دندانپزشکی که تعریف شده از 25 مرداد اجرایی می‌شود.
فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: