کد خبر: ۳۰۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۸ تير ۱۴۰۱ - 2022July 19
پرداختی برخی بیمه های تکمیلی نیز با تاخیر و کسورات زیاد است که مورد اعتراض ماست مانند بیمه آتیه سازان حافظ و بیمه دی که این رویه عملا خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان را دچار چالش کرده است.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: معوقات پرداخت بیمه تامین اجتماعی به مراکز فیزیوتراپی در سطح کشور بیش از هشت ماه است.
معوقات پرداخت بیمه تامین اجتماعی به مراکز فیزیوتراپی 8 ماهه شد

به گزارش شفاآنلاین:احمد موذن زاده، رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران درباره «معوقات پرداخت بیمه تامین اجتماعی به مراکز فیزیوتراپی»،گفت: بر اساس قانون، 60 درصد مطالبات موسسات پزشکی به محض ارایه صورت حساب و الباقی ظرف مدت دو ماه باید تسویه شود؛ در حالی که میزان تاخیر پرداخت و معوقات سازمان تامین اجتماعی بیش از هشت ماه است.

موذن زاده ابراز کرد: خوشبختانه سازمانهای بیمه گر پایه دیگر مانند بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح (ساخد) پرداختهای خود را به روز نزدیک کرده اند که از رویکرد مسئولان این بیمه ها سپاسگزاریم.

رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران بیان داشت: پرداختی برخی بیمه های تکمیلی نیز با تاخیر و کسورات زیاد است که مورد اعتراض ماست مانند بیمه آتیه سازان حافظ و بیمه دی که این رویه عملا خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان را دچار چالش کرده است.

موذن زاده افزود: معضل دیگر اقدامات غیرقانونی سندیکای بیمه های تکمیلی در شکستن تعرفه های قانونی مصوب هیات دولت برای بخش خصوصی است که با دامپینگ و کاهش غیرقانونی تعرفه های مصوب گردش اقتصادی موسسات پزشکی را مختل کرده و در آستانه ورشکستگی قرار داده اند و انجمنهای مختلف رشته های پزشکی نسبت به این رویکرد ظالمانه و یکسویه معترض بوده و به شورای عالی بیمه و سازمان نظام پزشکی شکایت کرده اند و امیدواریم که هیات دولت جلوی اجحاف سندیکای بیمه های تکمیلی را گرفته و مراکز درمانی پزشکی را از وضعیت وخیم اقتصادی فعلی نجات دهند.

رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران ابراز امیدواری کرد: در صورت تبعیت تمامی ارکان خدمات سلامت خصوصا بیمه های تکمیلی از مصوبات تعرفه ای شورای عالی بیمه و هیات دولت بتوانیم از اعمال فشار بیشتر به مردم و بیماران بنا به فرموده مقام معظم رهبری که به غیر از رنج مریض داری، نباید رنج دیگری داشته باشند، عمل کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: