کد خبر: ۳۰۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 18
در حال حاضر شرایط آرامی در کشور حکمفرماست و مردم با آرامش خاطر به امورات خود پرداخته و زندگی عادی از سر گرفته شده است، این شرایط، متاثر از اقدامات مثبت وزارت بهداشتِ دولت سیزدهم است.
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه صفر شدن کرونا خبر مسرت بخشی برای ملت ایران بود، گفت: حسن تدبیر ستاد ملی کرونا، اقدامات بی نظیر کادر بهداشت و درمان، عزم دولت برای تولید و واردات واکسن و خرید واکسن از خارج و در نهایت فرهنگ عمومی مردم، باعث شد تا تلفات از 700 تا 800 نفر در روز، به صفر برسد.
 
به گزارش شفاآنلاین:حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با وبدا، با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی های کرونا از سوی دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تصریح کرد: معتقد هستم که عملکرد وزارت بهداشت و دولت سیزدهم در مقابله با کرونا، بسیار مثبت است.
 
وی افزود: در حال حاضر شرایط آرامی در کشور حکمفرماست و مردم با آرامش خاطر به امورات خود پرداخته و زندگی عادی از سر گرفته شده است، این شرایط، متاثر از اقدامات مثبت وزارت بهداشتِ دولت سیزدهم است.
 
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس عنوان کرد: حسن تدبیر ستاد ملی کرونا، اقدامات بی نظیر کادر بهداشت و درمان، عزم دولت برای تولید و واردات واکسن و خرید واکسن از خارج و در نهایت فرهنگ عمومی مردم، باعث شد تا تلفات از 700 تا 800 نفر در روز، به صفر برسد که مدیون زحمات شهدای نظام سلامت و همچنین کادر بهداشت و درمان کشور هستیم.
 
وی در پایان تاکید کرد: شخص رییس جمهور، وزارت بهداشت، مجلس شورای اسلامی، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ستاد ملی مقابله با کرونا و همه دست به دست هم دادند تا این ویروس کنترل شود.
 
گفتنی است؛ دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز پنچ شنبه 12 و جمعه ۲۰ خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، آمار بیمار فوتی های ناشی از کرونا، صفر بوده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
لطفا مدرک مستدل ارائه کنید‌ آیا شما مطمئن هستید که علت صفر شدن فوتی های روزانه کرونا، کادر درمان و تزریق واکسن بوده!؟ مگر در غرب کادر درمان و واکسن ندارند!؟ یا مافیای پزشکی ما اسرار معجزه میداند!؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: