کد خبر: ۳۰۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 15
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رکورد شکنی در توزیع واکسن کرونا دستاورد مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم است.
شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رکورد شکنی در توزیع واکسن کرونا دستاورد مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم است.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر ملک فاضلی، نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب سوران، مهرستان و گلشن و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با وبدا با اشاره به کاهش آمار فوتی ناشی از کرونا و حتی تجربه ۲ روز بدون فوتی های کرونا و اعلام این خبر از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش  پزشکی در روزهای ۱۲ و ۲۰ خردادماه، گفت: توزیع واکسن کرونا برای مبارزه با بیماری کرونا در دولت سیزدهم وسعت یافت، بنابراین این امر نشان از پاسداری از سلامت مردم دارد.
 
 وی تصریح کرد: میزان آمار توزیع واکسن برای مبارزه با بیماری کرونا، توسط  وزارت بهداشت موجب شد که ایران در مسیری امن در مقابله با بیماری کرونا قرار گیرد.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور مثال، در پیک ویروس کرونا در زمینه اُمیکرون ما توانسته ایم، مقاومت و پایداری  مناسبی در مقابله با بیماری کرونا داشته  باشیم و این امر نشان از واکسیناسیون گسترده دارد.
 
تاکید بر پیشگیری از ابتلا به بیماری ها
 
دکتر فاضلی با بیان اینکه درمان، پروسه ای هزینه بر و سخت است، ضمن تاکید بر پیشگیری از ابتلا به بیماری ها، یادآور شد: با حجم گسترده واکسیناسیون، شاهد ارتقای ایمنی جامعه در برابر ویروس کرونا بودیم.
 
گفتنی است؛ دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اولین بار پنچ شنبه 12 خردادماه و دومین بار جمعه، 20 خردادماه 1401 اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته آمار فوتی ناشی از کرونا صفر بوده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: